השתלמות כלנית אל "מדבר תקוע" 18 לנובמבר 2020

לחברי חוג כלנית שלום,

ההשתלמות הבאה תערך ביום רביעי, 18.11.2020 לאזור מדבר תקוע, כמו שכתוב בתכנית השנתית וכפי שמסרנו בהשתלמות הקודמת.

השנה אנו מנהלים את כל הפעילות המשרדית של השתלמויות כלנית והתקשורת עם החברים, דרך אפליקציית טלגרם, בקבוצה בשם "חוג כלנית". מי שעוד לא נרשם ומעוניין לקבל את כל החוזרים והמידע על ההשתלמויות, מוזמן להירשם לקבוצה זו בטלגרם. עזרה בהרשמה אפשר לקבל אצל איריס שגיב – 052-4442640 ומימי רון – 052-8746424. אנא, אנו מודעים ל"עכבות המוצדקות שיש לחלק מעמנו" להעלאת אפליקציות ו"שעבוד" לעולם הדיגיטלי…אך אין ל"חוג כלנית", המשתדל להקנות אהבה ולימוד הטבע, אפשרות תאום וביצוע אחר. אל תתביישו לבקש סיוע ממימי, אירס ומאבי שמידע- 054-8820172.

מפאת המצב של ימי הקורונה, אנו ממשיכים להתנהל בימים אלה רק באמצעות מכוניות פרטיות. נפתחה קבוצה באפליקציית טלגרם [דומה מאוד לשימוש בווטסאפ] בשם "חוג כלנית – קבוצת שיח" בה אפשר להתארגן על נסיעות משותפות. ומי שמתקשה ואובד עצות "אל מי להצטרף" בשמונה בלילה, ליל ההשתלמות,  – שיצלצל למימי רון  או לאבי שמידע; "שרות מחויב המציאות כזה – קיים רק אצלנו" !

 

בחוזר העדכון אשר נוציא בסמוך להשתלמות נפרסם בקבוצת הטלגרם פרטים מדוייקים על תחנות ההשתלמות ודרכי התשלום. יתכן שינוי בתחנות ההשתלמות בהתאם לסיור ההכנה שנערוך שבוע לפני ההשתלמות אך מקום ההתכנסות בבוקר ההשתלמות "אינו משתנה לעולם";

נפגשים בחניה  של מנזר מר-אליאס ליד צומת הפניה לשכונת הר-חומה מכביש 60 = דרך חברון, בשעה 7.00.

מי שמאחר או מעוניין לבוא בכוחות עצמו לתחנה הראשונה יגיע לתחנה הראשונה "מעלה-עמוס בשעה 7.40" או יחכה לנו בשעה 7.30 בשער היישוב – כפר אלדד (ליד הישוב נוקדים).

 

תחנות ההשתלמות:

  1. חלמוניות מעלה עמוס
  2. מטווח צהל ברכס הכנוב ליד היישוב פני-קדם
  3. ארוחת בוקר בישוב איבי הנחל ותצפית על קניו ערוגות-עלי
  4. טיול 4 שעות ברמת קושי בינונית לקניון ערוגות עילי: ירידה מאיבי הנחל לאפיק נחל ערוגות (ואדי ג'חאר) , ביקור בלאורת הנזירים, כבשני סיד, צומח מצוקים, עליה קשה לחר'. אל-מיניה בפאתי תקוע הערבית (ליד כפר התעמרה "כיסאן" שהבדואים שלו "בני ברית עמנו"]
  5. סיום בתצפית הר-חומה מזרחה אל עבר מדבר תקוע – יהודה .

תחנות ההשתלמות עשויות להשתנות לאחר סיור ההכנה.

ההרשמה והתשלום בפייבוקס וגם אצל מימי רון 052-8746424 mimiron47@gmail.com

 

חשוב להצטייד בתרמיל, מים לכל היום, כובע, קרם הגנה מהשמש ואוכל לכל היום. לא את כל הציוד נצטרך לסחוב על הגב, רק לכל תחנה שיכולה לקחת כמה שעות.

 

לפני היציאה מהבית – נא להתעדכן בעזרת הטלגרם שלכם, יתכנו שינויים של הרגע האחרון – עקב אילוצים שונים. אנא זכרו – באם יוטל סגר ארצי כללי נאלץ לבטל את ההשתלמות, אך מי "שמכיר אותנו"  והיה בשתי השתלמויות הקורונה באביב – לא ירתע…

 

 

 

הצהרת אחריות – אנא, קראו בעיון

בהרשמתי שלי ושל חברי לטיול אני מצהיר כי מצב הבריאות תקין והכושר הגופני מתאים לטיול כפי שמתואר במפרט זה. טיול זה אינו טיול מאורגן. הודעה זו אינה הזמנה או המלצה לטיול מאורגן ולא קריאה להצטרף לסיור שכזה, על כל המשתמע מכך. כל מטייל המצטרף לסיור מודע לכך שהאחראיות הבטיחותית והביטחונית היא עליו בלבד. אף אחד מהמארגנים – אינו אחראי לכל נזק, ישיר או עקיף, לגוף או רכוש, שיכול להיגרם מהלך הטיול, או עקב ביטולו או שינויים בו, מכל סיבה שהיא, לרבות בגין תאונה, אובדן, גניבה או הוצאה שהיה על המסייר להוציא בגינם. בידי כל מסייר הזכות לעשות בעצמו ביטוח מלא ומתאים לגוף ולרכוש, ובאחריותו בלבד. אם אתה מתחת לגיל 18 נא ודא שהוריך לוקחים את האחראיות הבטיחותית והביטחונית עליך.

 

אנו מבקשים מאד לא לאחר לשעת היציאה.

 

מחיר ההשתלמות השנה יהיה כך –

עד גיל 30 – 100 שקלים

מעל גיל 30 – 150 שקלים

 

התכנית השנתית והחוזר מתפרסמים במגזין/אתר כלנית, אפשר להיכנס בקישור –

https://www.kalanit.org.il/excursion-program-2020-21/

 

קראו על צמחי ארצנו, מאמרים, תמונות וסיכומי השתלמויות במגזין/אתר כלנית – https://www.kalanit.org.il/

 

טלפונים לבירורים ושאלות, תגליות ומציאות:

אבי שמידע – 054-8820172

מימי רון – 052-8746424


להתראות,

אבי שמידע ומימי רון

Print Friendly, PDF & Email

הרשמה לכלנית