עדכון לגבי השתלמות כלנית לחרמון בתאריך – 24.6.20

למשתתפי השתלמות כלנית לחרמון בתאריך 24.6.2020  שלומות

אנו מעדכנים את הפרטים הבאים בקשר להשתלמות של מחר:

  1. מקום הכינוס , הזמן ושאר הפרטים לא השתנו. אנו מתכנסים בשעה 7.30 בתחנת הדלק העגולה של ראש פינה ויוצאים עם האוטובוס והמכוניות בשעה 7.35 לעבר החרמון.
  2. תמר מרכוס תעזור הפעם לאבי שמידע בענייני הרשמה, ארגון ונסיעות. כל מי שחושב שעלול לאחר יתקשר לתמר בטלפון 058-4677845 ; מי שמאחר להגיע לראש פינה והוא ברכב פרטי לא יעצור שם, אלא ימשיך ישירות למחסום הצהוב מעל מגדל-שמס ברום 1250 מטר – שם (אחרי המחסום הצהוב מצד ימין) יחכה האוטובוס לכל המקדימים והמאחרים ויחד נצא בכוחות "צמחוניים" לפגוש בנפלאות החרמון.
  3. הפעם לא קבלנו אישור מצה"ל להעלות עם האוטובוס לרכבל עליון, ולכן נעלה כקבוצה ברכבל. מבקשים להכין כסף מזומן בסך 30 שקל (כך נאמר לנו – לצד אחד) אותו נאסוף ליד הקופות.
  4. מצפות לנו שתי תחנות בוטניות, אחת קטנה ואחת "טיול כמעט ליום שלם":
    1. בתחנה הראשונה (לפני הרכבל) נעצור ברום 1550-1600 מטר קצת לפני סיבוב הקרקש ונערוך הכרות עם החגורה ההררית והקדמה לצמחיית החרמון. תהיה זו תחנה של כשעה והליכה קלה של כמה מאות מטרים.
    2. את רוב היום נבלה בטיול רגלי מרכבל עליון דרך הר-שקד ונרד מטה דרך הר-שרף לרכבל תחתון. אמנם על המפה מסלול זה הוא רק 4 קילומטר אך מניסיוננו זהו מסלול קשה ואנו מבקשים מהחברים להביא לפחות 3 ליטר מים לכל אחד, כובע, נעלי הליכה טובות וארוחה בתרמיל גב מתאים.

חברים, תהיה קרינה חזקה, אנא הביאו קרמים ושאר  נפלאות כנגד קרינה. ולא פחות חשוב – הביאו חיוך , מורל גבוה ואהבת פרחים ומולדת.

בברכה

מימי רון ואבי שמידע, הופץ בתאריך 23.6.20

 

Print Friendly, PDF & Email

הרשמה לכלנית