עידכון להשתלמות בגולן בדצמבר 2016 – דחיית המועד

הננו מצטערים להודיע על דחיה נוספת של השתלמות כלנית הקרובה (לגולן- "פריחת הכרכומים") בשבוע ימים לתאריך 21.12.2016, יום ד בשבוע.. הפעם תתקים ההשתלמות רק ביום רביעי כיון שמספר הנרשמים לא מצדיק שני ימי פעילות.החורף הבא עלינו לטובה וסופת הקור והגשם הגדולה הצפויה ביום שלישי עד חמישי גרמה לנו לדחות את ההשתלמות הקרובה. שמיל קליין מדווח כי הכרכומים בגולן פורחים בשיאם ונצטרך לחכות עוד שבוע כדי לראותם. המינים שנצפה לראות: כרכום חרמוני , כרכום השבכה, כרכום גיירדו, כרכום צהבהב וכרכום נאה. החלמוניות כבר גמרו לפרוח אך אנו מקווים שבמרגלות החרמון נמצא גם את סתוונית קצרת-עלים וסתוונית החרמון.
לגבי תוכנית התחנות של ההשתלמות, נהיה יותר חכמים אחרי יום רביעי הנוכחי אזי נערוך עוד סיור הכנה לבחירת אתרי הפריחה. כנראה נזנח את אתר מבוא-חמה ובמקומו נעפיל לאזור הר-לבנה ועמק מן בחרמון.
אנו מתנצלים על האי נעימות הנגרמת כתוצאה מהדחיה אך מדגישים כי הדבר נעשה לטובת הצלחת ההשתלמות; מחד אנו מקווים לחורף גשום מאוד אך מאידך אנו מתפללים כי בימי ההשתלמות תזרח השמש….

אנא, חדשו הרשמתכם  – הודיעו אם אתם מתכוונים להגיע לסיור, או לבטל הרשמתכם, למכללת הכנרת  teuda@kinneret.ac.il ולמימי רון  mimiron47@gmail.com

כל טוב

מימי רון ואבי שמידע

Print Friendly, PDF & Email

הרשמה לכלנית