חוזר 1 השתלמות כלנית אל חוף השרון הצפוני וחוף הכרמל 16.9.2020

לחברי חוג כלנית שלום ושנה טובה,

כפי שכתבנו בתכנית השנתית (מצרפים אותה שוב), אנו שמחים להתחיל את השנה החדשה בהשתלמות חוף-הים ומלחות-החוף באזור השרון הצפוני וחוף-הכרמל.

מפאת המצב של ימי הקורונה, הוקפאה היחידה ללימודי חוץ במכללת הכנרת דרכה עבדנו בשנים האחרונות. לכן, לפי שעה לא תתאפשר הרשמה דיגיטלית שהייתה נהוגה עד כה דרך מכללת הכנרת, עד להודעה חדשה. בנוסף, לא יהיו הסעות באוטובוס אלא נשתמש במכוניות פרטיות.

אנו מודים מקרב לב לדגנית ורוני שעשו מעל ומעבר להפעלת החוג הבוטני שלנו. אנו מקווים שבעתיד תופעל היחידה מחדש ותיתן גם לנו את שירותיה.

 

אנא, שימו לב, ביום ראשון 6.9.2020, תיפתח קבוצת טלגרם המיועדת לחברי החוג ולמכותבי כתב-העת כלנית ("טלרגם" היא אפליקציה מקבילה לווטסאפ אך יש לה כמה יתרונות). בקבוצה יפורסמו המידעונים (הודעות) והחוזרים טרום-טיול של השתלמויות החוג וכתב-העת ואלה יחליפו את משלוח המידעונים והאי-מיילים הנוכחיים. דרך הטלגרם יעשה התשלום וההרשמה, יועברו הוראות הגעה און-ליין לכל נקודה בסיור, ובנוסף, תהיה אפשרות בטלגרם, להציע ולמצוא הסעות אל ההשתלמות ובחזרה ממנה, כך נוכל להתחלק בהוצאות הנסיעה ולהקטין את מספר המכוניות בשיירת ההשתלמות.
ביום ראשון הקרוב 6.9.2020 נשלח הודעה עם לינק להצטרפות לקבוצה המשותפת והסבר על דרך ההצטרפות לקבוצה; שם הקבוצה יהיה "חוג כלנית". נעזור ללמוד את האפליקציה לכל מי שיזדקק לעזרה. אנו מתחייבים לשלוח לכם "כמה שיותר חומר מקורי ומעניין" ולמעט ככל הניתן בהודעות כפולות וחומר מיותר.

בתכנית:

  1. גבעת אולגה – חולות חוף הים מצפון וסלעי הכורכר מדרום
  2. שמורת הבונים ( חצבים, האם החצב השנה מקדים לפרוח ומדוע?)
  3. ברכות המלח בעתלית וחגורת הרסס מצפון לברכות
  4. רצועת הרסס מול כפר-גלים
  5. מלחת הקישון (מה שנשאר) או מלחת הנעמן

יתכנו שינויים ועל כך ישלח חוזר שני בתחילת השבוע של ההשתלמות

הימים עדיין חמים, לכן חשוב להצטייד בתרמיל, מים לכל היום, כובע, קרם הגנה מהשמש ואוכל לכל היום. לא את כל הציוד נצטרך לסחוב על הגב, רק לכל תחנה שיכולה לקחת כמה שעות.

 

לפני היציאה מהבית – נא להתעדכן בעזרת הדוא"ל/טלגרם שלכם, יתכנו שינויים של הרגע האחרון – עקב אילוצים שונים. אנא זכרו – באם יוטל סגר ארצי כללי נאלץ לבטל את ההשתלמות, אך מי "שמכיר אותנו"  והיה בשתי השתלמויות הקורונה באביב – לא ירתע…

 

 

הצהרת אחריות, ביטוח ובטיחות – אנא, קראו בעיון

בהרשמתי שלי ושל חברי לטיול אני מצהיר כי מצב הבריאות תקין והכושר הגופני מתאים לטיול כפי שמתואר במפרט זה. טיול זה אינו טיול מאורגן. הודעה זו אינה הזמנה או המלצה לטיול מאורגן ולא קריאה להצטרף לסיור שכזה, על כל המשתמע מכך. כל מטייל המצטרף לסיור מודע לכך שהאחראיות הבטיחותית והביטחונית היא עליו בלבד. אף אחד מאנשי אורות הגליל -או-'עמיתים לטיולים' -או- מדרשת הגולן -או- רשות העתיקות בשביל הסנהדרין – אינו אחראי לכל נזק, ישיר או עקיף, לגוף או רכוש, שיכול להיגרם מהלך הטיול, או עקב ביטולו או שינויים בו, מכל סיבה שהיא, לרבות בגין תאונה, אובדן, גניבה או הוצאה שהיה על המסייר להוציא בגינם. בידי כל מסייר הזכות לעשות בעצמו ביטוח מלא ומתאים לגוף ולרכוש, ובאחריותו בלבד. אם אתה מתחת לגיל 18 נא ודא שהוריך לוקחים את האחראיות הבטיחותית והביטחונית עליך.

 

 

 

.

מקום ושעת היציאה: 07:15 בחניון הדרומי של תחנת הרכבת חדרה מערב

סיום משוער: בשעה 19:00 בתחנה האחרונה אליה נגיע

אנו מבקשים מאד לא לאחר לשעת היציאה.

 

מחיר ההשתלמות השנה יהיה כך –

עד גיל 30 – 100 שקלים

מעל גיל 30 – 150 שקלים

 

ביטול הרשמה: פחות מ – 48 שעות לפני ההשתלמות – תשלום 50%

פחות מ- 24 שעות לפני ההשתלמות – תשלום 100%

לביטול ההרשמה חשיבות מרובה לכניסת חברים הנמצאים ברשימת ההמתנה.

 

יש להודיע על ביטול למימי רון (052-8746424)

 

שימו לב: ההרשמה אינה בדואר חוזר! אנו לא פותחים את הדוא"ל הזה ולא רואים את הודעותיכם בו.

התכנית השנתית והחוזר מתפרסמים במגזין/אתר כלנית, אפשר להיכנס בקישור –

תוכנית שנתית השתלמויות כלנית 2020-2021

קראו על צמחי ארצנו, מאמרים, תמונות וסיכומי השתלמויות במגזין/אתר כלנית – https://www.kalanit.org.il/הירשמו לקבלת עדכונים (ההרשמה נעשית באתר מצד שמאל מתחת לסרגל העליון השחור תחת הכותרת – הרשמה לכלנית

 

טלפונים לבירורים ושאלות, תגליות ומציאות:

אבי שמידע – 054-8820172

מימי רון – 052-8746424

הילה גיל – 050-8555418


להתראות,

אבי שמידע הילה גיל ומימי רון

Print Friendly, PDF & Email

הרשמה לכלנית